wtorek, 26 lipca 2016

Inspiracja Olgi - Tag - listen to your heart

Witam wakacyjnie :) Lubicie tagi? Ja bardzo! Wstyd przyznać, ale kiedyś wydawały mi się bez sensu, natomiast teraz to jedna z form, po które sięgam najchętniej :) Dzisiaj chciałabym zainspirować Wam właśnie tagiem, przygotowanym na papierze Studio Light, który podrasowałam oczywiście mediami DecoArt. Centralną część pracy zabezpieczyłam najpierw gesso, a później bawiłam się różnymi fluidami, tworząc kolorowe, przenikające się barwne plamy. Tym razem wybrałam fiolety i niebieskości, które dobrze komponują się ze stalowym tłem. Przez maskę naniosłam wzór z czarnej pasty strukturalnej i całość pochlapałam białą mgiełką. Następnie przykleiłam pokolorowany czarnym fluidem tekturkowy panel oraz pozostałe ozdoby. Gotową kompozycję pochlapałam, a niektóre elementy podkreśliłam dodatkowo czarną pastą Metallic Lustre. 




Użyte produkty:

    

    

    

  




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz