piątek, 23 sierpnia 2019

O kurczaki!- czyli serca w starym stylu :) Karolina Karbowska

Dziś zapraszam Was na tutek, w którym zrobię krok po kroku, postarzone serduszka z użyciem produktów DecoArt 💓 Ci, którzy kojarzą moje prace, wiedzą że ten styl jest mi niezwykle bliski. Mogłabym robić dzień i noc takie zawieszki 😂😂😂 Mam nadzieję, że Wam się spodobają i zrobicie sobie podobne 😊






Do wykonania serc użyłam sklejkowych baz w kształcie serca, które potraktowałam pastą piaskową a następnie pomalowałąm białą kredówką Americana. Także dekor pomalowany został farbą kredową. Uwielbiam oba produkty i serdecznie polecam 💓


Ostemplowałam powierzchnię, a z pomocą czarnej akrylówki z linii Crafter's Acrylic zrobiłam napis.


Przykleiłam dekor a następnie w ruch poszła farba czarna z linii Antiquing Cream, którą następnie wycierałam, aby osadziła się jedynie w zagłębieniach.


Zabezpieczyłam całość woskiem Americana...


... a potem doszłam do wniosku, że dodam jeszcze elementy metalowe. Jednakże sauté wyglądały zbyt ciężko, więc musnęłam je białym gesso.


Zostały do zamontowania jedynie wstążki, co by nasze dekory można było zawiesić 😊

  Tradycyjne rodzinne fotki😉💓



Kochani, mam nadzieję, że kurczak i zając Wam się podobają😊
Życzę Wam ciepłych i przyjemnych ostatnich dni wakacji. 
Nabierajcie sił i mocy! 💪💪💪💓💓💓
Buziole💋💋💋
- Wasza Karola

4 komentarze: