środa, 19 sierpnia 2020

Kolorowy księżyc VIDEO TUTORIAL

 Cześć, tu Dorota!

Dziś zaproszę Was w mixmediową podróż na księżyc :)

Zmalował się taki kolorowy, z uroczymi przyjaciółkami.

Bazę z mdf zagessowałam, nałożyłam pastę teksturową i znowu pomalowałam gessem. Okienko podobnie - najpierw przeszło zagruntowanie, a następnie dwukrotnie przemalowanie brązową farbą vintage, a następnie metaliczną. Z kolei księżyc i gwiazdy przemalowałam żółtym fluidem, aby wniknął we wszystkie zakamarki odlewów.

Księżyc przemalowałam na niebiesko po obu stronach, później zajęłam się cieniowaniem w kolorach błębitu i żółci, farbami akrylowymi Crafter's Acrylic. Pod kompozycję nałożyłam ciemny cień z granatu i czerni.

Kompozycję ułożyłam warstwowo w centralnej części księżyca, używając heavy body medium. Na jednym z rogów bazy ułożyłam dwie gwiazdki dla równowagi projektu. 

Starałam się dobrać kolorystykę tożsamą ze zdjęciem. Jedyny kontrast, który ma zwracać uwagę i koncentrować widza na kompozycji to pomarańczowe kwiatki.

Po uklejeniu kompozycji dodałam nieco cienia czarną farbką, a mocne kolory kwiatków zblendowałam odrobinę białym gesso. Teraz jeszcze nieco glamour farbką metaliczną w kolorze brązu i złota.

Na koniec już tylko to co tygryski lubią najbardziej czyli koraliki i brokat :P Rozjaśniłam całość splashem z rozwodnionego białego gesso.

Ale co ja się będę tutaj rozwodzić, skoro nakręciłam dla Was TUTORIAL! Serdecznie zapraszam na oględziny :)

W projekcie wykorzystałam:

white gesso

texture paste

heavy medium gel

farby Crafter's Acrylic: black, bright yellow, copenhagen blue, iced espresso, tropical blue

farby metaliczne Shimmer metallic: gold, brown

fluid diarylide yellow

Życzę Wam twórczego dnia!

Dorota

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz