wtorek, 6 lipca 2021

Alterowana okładka notesu

                                                                 Witajcie !

Dziś , w ten zimny i deszczowy dzień przychodzę do Was z tutorialem , na którym pokażę , jak ozdobiłam notes pedagogiczny dla pani Aurelii 😃 W roli głównej farby i przepiękny papier z niebieskimi różami od Decoratorium.

Pracę zaczęłam od przygotowania części materiałów.



Następnie przeszlifowałam powierzchnię papierem ściernym i położyłam gesso.




Czas na pokrycie powierzchni i ramki czarną  farbą akrylową DecoArt .



Pomalowałam ramkę fluidami akrylowymi i farbą akrylową. Dorzuciłam wosk Dala ( w sklepie Decoratorium jest 😉) a także płatki miki i pastę brokatową.



Na warsztat wjechał papier do scrapbookingu. Przycięłam go i postarzyłam. Następnie nałożyłam pastę brokatową przez szablon.



Pora na przygotowanie miejsca na naklejenie papieru ryżowego . Odrysowałam na okładce owal i pomalowałam go farbą kredową .Następnie przykleiłam go klejem do decoupage DecoArt i umocowałam ramkę. Pochlapałam całość farbami ( uwielbiam kropki ) i zapraszam do obejrzenia smaczków 😉


A tak prezentuje się notes w całej okazałości.



W swojej pracy użyłam :
- farby kredowe i akrylowe DecoArt
- wosk bezbarwny Americana
- odlew akrylowy
- fluidy DecoArt
- pasta mikowa i brokatowa , szablon
- papier do scrapu
- lakier z połyskiem



Cieszę się ze spotkania z Wami i mam nadzieję ,że moja inspiracja się Wam spodobała. Czekam na nasze kolejne spotkanie w nieco innym klimacie💀💀💀

                                                    Pozdrawiam Was serdecznie 

                                                                    Marzena


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz