piątek, 20 sierpnia 2021

Morski heksagon- płótno

 Witajcie,

U mnie cały czas w morskim klimacie... jest tak gorąco, że o niczym innym nie marzę jak o urlopie nad wodą.

Stąd też przygotowałam na dziś mixed mediowe płótno.




Na początek zabezpieczyłam blejtram białym chalky gesso a następnie pobawiłam się teksturą i kolorem. Jako bazowy kolor wykorzystałam akrylowe farbki chalky finish w kolorach KEEPSAKE oraz TREASURE

Cieniowania i głębię zarówno na tle jak i na odlewie z masy zrobiłam przy pomocy akrylowych fluidów w kolorach: RAW UMBER, ENGLISH OXIDE oraz PHTHALO TURQUOISE.

Na koniec wisienka na torcie- błysk. Idealnie do tego nadały się dazzling metalics w kolorach TEAL i CRYSTAL GREEN. Oczywiście nie mogło zabraknąć przepięknego metalicznego błękitu EXTREME SHEEN w kolorze SAPPHIRE.

Zamiast wosku ponownie sięgnęłam po dazzling metallics w kolorze BRIGHT BRASS.

Czy Wy również wykorzystujecie metaliczne farbki do wykończenia pracy niczym wosk?








Użyte produkty:
- Chalky Gesso White 473ml
- EXTREME SHEEN Bright Brass 59ml
EXTREME SHEEN Sapphire 59ml
Dazzling metallic Teal 59ml
Dazzling metallic Crystal Green 59ml
- CHALK Finish treasure 59ml
- CHALK Finish Keepsake 59ml
- Fluid Phthalo Turqouise 29.6ml
Fluid Raw Umber 29.6ml
Fluid English Red Oxide 29.6ml






Pozdrawiam,
Wiola



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz