piątek, 19 listopada 2021

Pudełko z motylem

                                                                             Witajcie !

Każdy twórca ma swoją ulubioną paletę barw . Ja również...brąz , miedź , turkus....i wszystkie odcienie tych kolorów . Uwielbiam poruszać się w tych magicznych barwach i wiele moich prac nosi te kolorki.



Na moim pudełku uwagę przyciąga grafika z pięknym , turkusowym motylem. Użyłam dwóch sztuk tej grafiki ,żeby uzyskać efekt 3D . Pudełko opaliłam ( luuubię ogień ) i wyszczotkowałam drucianą szczotką.


Następnie pokolorowałam boczki farbą kredową i fluidami akrylowymi DecoArt . Tych samych kolorów użyłam przy dekorowaniu wycisku z masy plastycznej. Na wieczku położyłam szablon używając pasty modelującej DecoArt .Ramkę na wieczku pomalowałam brązową farbą i postarzyłam w klimacie całego pudełka . Chlapanie dołożyło klimatu vintage . Kropeczki idealnie się do tego nadają.
Całość zabezpieczyłam ultra matowym lakierem DecoArt 

Poniżej kilka smaczków  i zapraszam Was serdecznie do wypróbowania tej palety barw w swoich pracach. Koniecznie się pochwalcie , jak Wam poszło.









                                    Pozdrawiam Was serdecznie i zapraszam na kolejne spotkanie - tym razem będziemy tworzyć świąteczną pracę .
Marzena Czajkowska




    




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz