wtorek, 8 lutego 2022

Serce

 Witajcie :)

Zanim ogarnie nas szał wielkanocny u mnie na warsztacie jeszcze walentynki, a wiadomo jak walentynki to serducho, które powstawało tak:
Pudełko- serducho zabezpieczyłam białym gesso DecoArt, a następnie farbą kredową w kolorze lace.
Na wieczku, ołówkiem zrobiłam obrys serca zostawiając dwucentymetrowy margines. 
Na środku przykleiłam motyw z papieru klasycznego, który zabezpieczyłam lakierem Glossvarnish DecoArt.
Na motyw serduszka z motywem kwiatowym położyłam spękania dwuskładnikowe, które kilkakrotnie polakierowałam lakierem alkoholowym.
Margines pomalowałam brązową farbą a następnie nałożyłam klej do złoceń. Po przeschnięciu zdecydowałam się na położenie folii złotej i miedzianej w rolce, wybrałam rolkę a nie płatki, ponieważ zależało mi na prześwitach brązowej farby a nie całkowitym zakryciu, a folia w rolce daje taki właśnie efekt. 
Całość zabezpieczyłam lakierem alkoholowym.
Motyw serca ozdobiłam wyciskami z masy i złota taśmą.
Dół pudełka pomalowałam czerwoną farbą z kapką brązu w celu zgaszenia koloru. 
Na całe pudełko nałożyłam bitum, który lekko przetarłam mokrą chusteczką, a następnie  złotym woskiem.
Dół ozdobiłam złotą pastą nałożoną przez szablon.
dziękuję
Buziaki
Monika












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz