środa, 25 maja 2022

W różach

Witajcie!
Dzisiaj mam dla Was delikatny, prościutki, lekko postarzany komplecik.



A powstawał tak:
Skrzynkę pomalowałam farbą kredową DecoArt w kolorze rustic, następnie wszystkie kanty przeciągnęłam świeczką, chwilkę odczekałam i pomalowałam farbą kredową w moim ulubionym kolorze lekko złamanej bieli - lace, nastepnie przeszlifowałam papierem ściernym, aby uzyskać widoczne przetarcia w miejscach gdzie była nałożona świeczka. Następnie na wieczko przykleiłam motyw z papieru ryżowego. polakierowałam lakierem DecoArt GlossVarnish i wycieniowałam farbami akrylowymi w kolorach pasujących do grafiki. 





Ostatnia czynność to duuużo warstw lakieru ze szlifowaniem pomiędzy. 
Gałkę drewnianą pomalowałam farbą kolorze lace, przykleiłam malutki motyw z tego samego papieru co na wieczku i zabezpieczyłam kilkoma warstwami lakieru. na dół pudełka nałozyłam szablon, zabezpieczyłam cudownym, idealnie matowym lakierem DecoArt. Następnie na całość nałożyłam fluid decoart CarbonBlack, ścierając nadmiar mokra chusteczką. 



Serduszko akrylowe, zabezpieczyłam białym gesso Decoart, następnie pomalowalam farbą kredową w kolorze lace, przykleiłam motyw z papieru ryżowego, troszkę podcieniowałam, wykropkowałam, na koniec oczywiście dużoooo lakieru.
I tyle :)
buziaki
Monika 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz