wtorek, 26 lipca 2022

Zwierciadło duszy

 Witajcie,

Bardzo długo za mną chodził ten projekt. Chciałam mieć spękania, deski, pobite tafle szkła lub drut kolczasty, a wszystko to otulone przepiękna magentą muśniętą złotem.


Drewnianą bazę hdf z imitacją desek pokryłam białym gesso chalky. Następnie na tak przygotowaną powierzchnię przykleiłam na Gel Medium przepięknie zdobioną ramkę z masy lekkiej. Następnie gdzieniegdzie dodałam struktury- spękania oraz piasek. Do tego celu wykorzystałam białą pastę crackle oraz snow-tex.

Odłożyłam do wyschnięcia samoistnego. Preparaty do spękań raczej nie lubią się z nagrzewnicą dlatego warto uzbroić się w cierpliwość i poczekać jak pasta sama wyschnie.

Gdy preparat popękał sięgnęłam po fluidy w kolorach: MAGENTA, CARBON BLACK oraz COBALT BLUE HUE. W między czasie ozdobiłam też odlew twarzy płatkami złota w kolorze mix. Po dopracowaniu szczegółów sięgnęłam po moje ulubione złoto, które śmiało może pełnić funkcję wosku złotego, EXTREME SHEEN w kolorze VINTAGE BRASS.

Zapraszam do galerii:

















Użyte produkty:
- Chalky Gesso White 473ml
- TEXTURE SNOW TEX 118ml
FLUID ACRYLICS Cobalt Blue Hue  29.6ml
FLUID ACRYLICS Carbon Black 29.6ml
FLUID ACRYLICS Quinacridone Magenta 29.6ml
- EXTREME SHEEN Vintage Brass 59ml
CRACKLE PAINT WHITE 118ml


 Pozdrawiam,
Wiola





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz