sobota, 13 sierpnia 2022

Ramka...

 Dzień dobry, przygotowałam na dzisiejszą inspirację ramkę z zielenią, złotem i pięknym papierem ryżowym od Decoratorium. 

Przyznam, że bardzo rzadko sięgam po spękania dwuskładnikowe. Zawsze mi z nimi nie po drodze ale postanowiłam je w końcu przetestować. Mimo, że schną dość długo to jestem bardzo zadowolona jaki efekt można uzyskać dzięki spękaniom dwuskładnikowym z Dali. Ich intensywność zależy od tego co w nie wetrzemy. Moje wyszły bardzo delikatne ponieważ wtarłam w nie farbę akrylową i po chwili starłam mokrą chusteczką, dlatego nie są tak intensywnie widoczne ale są. Mimo, że przez pogodę ciężko mi było je wyraźnie uchwycić na zdjęciach w całej okazałości to na 3 zdjęciu możecie zobaczyć chociaż mały fragment. 

Z pewnością przy następnej możliwej okazji sięgnę po nie ponownie. 





Użyłam:

-gesso białe DecoArt

-lakier Triple Thick

-Klej matowy Americana Decoupage

- papier ryżowy Decoratorium

-Farba akrylowa  DecoArt (kolory: Oatmeal, Forest Green)

-Farba metaliczna Dazzling Metallics ( Bright Brass)

-Pasta piaskowa DecoArt

- odrobina farby kredowej Americana Decor (smitten)

- Spękania dwuskładnikowe DALA


Dziękuję i życzę udanego dnia.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz