poniedziałek, 10 października 2022

nowe życie puszek po kocim jedzonku :)

  Witajcie :)

Karola zapoczątkowała porządki w przydasiach, a jak porządki to upcykling wszelki wchodzi na warsztat :)
A puszki powstawały tak:



 
zaczęłam od zagessowania, białym i czarnym gesso. Użyłam gesso DecoArt. Następnie nałożyłam gdzieniegdzie masę szpachlową przez maski, również gdzieniegdzie kulki i masę ziarnistą DecoArt.
Zostawiłam na noc do całkowitego wyschnięcia.
Teraz najprzyjemniejsza czynność, zabawa kolorami :) po wyschnięciu fluidów i farb, przeciągnęłam wszystko gesso "suchym pędzlem" 
Następnie puszki okręciłam sznurkiem, na sznurek nałożyłam klej i obsypałam go koralikami, cekinami, kulkami, cokolwiek znajdziecie na dnie szuflady, całość zagessowałam czarnym gesso DecoArt.
Teraz kolej na strojenie, do części przykleiłam rameczki i zrobiłam na nich małe kompozycje z kwiatów z foamiranu. Całośc znowu przeciągnęłąm "suchym pędzlem"






I tyle
Buziaki
Monika

3 komentarze: