sobota, 8 lipca 2023

- Pan Kapelusznik -

Witajcie :-)
Bardzo miło mi zaprosić Was na moją kolejną inspirację, 
gdzie tym razem pobawiłam się kolorami i mediami oczywiście ;-)
Ta baza w kształcie kapelusza aż się prosiła do alterowania i użycia
grafiki kapelusznika z ostatniej kolekcji Alchemy of Art
 Zaczarowany świat- podążając za Alicją.
W mojej pracy wykorzystałam pastę pękającą, która świetnie się 
sprawdza w takich projektach, jak również użyłam fluidów
akrylowych i mgiełki w cudownym pomarańczowym kolorze.
Zapraszam do obejrzenia zdjęć z nadzieją, że się zainspirujecie
i stworzycie wyjątkowe prace z użyciem mediów Deco Art . 


 













                             




A oto media wykorzystane w projekcie, wystarczy kliknąć w zdjęcie a znajdziecie się w sklepie :-)



















oraz: Fluid akrylowy Phthalo Green-Blue i  Raw Umber




                                                             Pozdrawiam serdecznie, Kasia


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz