wtorek, 26 września 2023

Skrzynia na wakacyjne skarby

 

Cześć, tu Dzika Fossa. Wakacje są już dla nas miłym wspomnieniem. Większość z nas chce zatrzymać dobre chwile, więc pomyślałam o stworzeniu skrzynki, która zmieści w sobie wakacyjne skarby – muszle, patyki, bilety z wystaw lub inne, niekoniecznie plażowe znaleziska.

Kwadratową skrzynkę pomalowałam farbami akrylowymi, dodałam wzór przy pomocy pasty modelującej i całość zabarwiłam jeszcze kilkoma farbami i fluidami. Wycisk busoli pomalowałam złotą farbką, aby imitował prawdziwy kompas i odrobinę postarzyłam gessem i brązem. Dołożyłam połowę medalionu, którego brzegi zabezpieczyłam sznurkiem.

Skusicie się na taką skrzynkę?:)




 



Użyłam:

Gesso białe 


 Vintage Effect Wash Turquoise


 Fluid Acrylics Cobalt Turquoise Hue


 Vintage Effect Wash Brown


 Vintage Effect Wash White


 Crafter's Acrylic Antique Gold


 Crafter's Acrylic Tan

Fluid Acrylics Quinacadridone Gold
 


Fluid Acrylics Carbon Black


 Crafter's Acrylic Copenhagen Blue


 DecoArt Modeling Paste


 Texture Sand Paste


 kolor Asphaltum z zestawu Aged Wrought Iron


 Extreme Sheen Gold


 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz