sobota, 13 kwietnia 2024

- Z miłości do gór - chustecznik górami otulony, foto tutorial

 

Witajcie!

Nie od dzisiaj wiadomo, że kocham góry miłością wielką, dlatego tym razem postanowiłam zrobić

coś wyłącznie dla siebie ale jednocześnie z chęcią zainspirowania Was do domalowywania

tła dając się ponieść  wyobraźni. Mam nadzieję, że mi się to udało i mój górski chustecznik

przypadnie Wam do gustu a co najważniejsze Was zainspiruje.

 W projekcie wykorzystałam papiery ryżowe oraz sporą ilość mediów pod postacią farb kredowych, 

akrylowych i fluidów dzięki którym można uzyskać dowolne nasycenie koloru.

Zerknijcie na etapy powstawania pracy pokazane na zdjęciach jak również na efekt końcowy.

Zapraszam Was na górską wyprawę!















                                                                Do zobaczenia na szlaku!


                                                                     W projekcie użyłam:



















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz