środa, 10 lipca 2024

Wieloryb

 Hello

Przychodzę dzisiaj pokazać Wam trochę inne zastosowanie fluidów. A mianowicie potraktowałam je jak akwarele. Nie wiem czy wszyscy wiedzą, ale kiedyś malowałam namiętnie obrazy. Troszkę brakuje mi tamtego malowania więc postanowiłam stworzyć sobie akwarelowy obrazek. A z uwagi na to, że mamy lato, wakacje a ja kocham wieloryby więc nie mogło powstać nic innego.

W pierwszej kolejności naszkicowałam ołówkiem zwierzę. Na paletce wycisnęłam minimalne ilości farby i rozcieńczałam wodą w zależności od tego jak mocny chciałam uzyskać pigment.







Użyłam:

Białe  Chalky Gesso 


Farba akrylowa Cool Blue

Fluidy:
Prussian Blue Hue


Paynes Grey



Gold


Patina Green


Carbon Black


 Pozdrawiam 
I cieszę się, że kolejne pól roku mogę Was inspirować!
Katyart












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz