niedziela, 18 sierpnia 2024

- Alterowana okładka notesu -

 Witajcie! 

A dzisiaj w mojej inspiracji odrobinę klimatu Steampunk, turkusu i ognistej żółci z dodatkiem

rdzy i złota dla podkreślenia i wydobycia dodatków. Na warsztat poszła okładka od notesu i tak

jak widzicie pobawiłam się kolorami.  Do ozdobienia notesu użyłam tekturek, odlewów, gazy, maski 

a z mediów w ruch poszły gesso, pasta modelująca, farby akrylowe i ulubione fluidy.

Zapraszam kochani do obejrzenia zdjęć ale przede wszystkim zapraszam do tworzenia swoich,

wyjątkowych okładek notesów, kalendarzy lub Art Journal-i 














                                                                  Z pozdrowieniami

                                                                Kasia Andres tworzy


                                                                W projekcie użyłam:







z zestawu Patina użyłam Dark Turquoise



Z zestawu Antique Gold użyłam: Burn Sienna

Z zestawu Rusted Metal użyłam: Georgia Clay

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz