sobota, 28 maja 2016

Inspiracja Dominiki - W szmaragdowym śnie

Hej.
 
Na dzisiejszą inspirację przygotowałam dla Was kartkę, którego przewodnim motywem jest dreamcatcher czyli łapacz snów. Tworząc tę pracę inspirowałam się magicznym klimatem baśni dalekiego wschodu oraz trochę bolywoodzkim zestawieniem wzorów i kolorów.
 
Tło to kombinacja białego gesso, trzech odcieni niebieskiego i różowego fluidu. Kolory nakładałam stopniowo od różu ,przez niebieski, po ciemny granat, by uzyskać efekt szmaragdowego nieba muśniętego ostatnimi promieniami zachodzącego słońca. Następnie przez maskę położyłam pastę pękającą zmieszaną z kroplą różowego fluidu a po wyschnięciu całość pochlapałam białym gesso zmieszanym z wodą oraz mgiełkami, dzięki czemu na moim niebie pojawiły się pierwsze gwiazdy ;) Spodnią warstwę tekturkowego ornamentu pomalowałam najpierw granatowym fluidem a następnie przezroczystym fluidem interference w kolorze różowym. Wierzchnią tekturkę pomalowałam białym gesso zmieszanym z odrobiną różu. Sizal psiknęłam różową mgiełką. Metalowy kwiat i serwetkę pokryłam gesso a następnie malowałam mgiełkami i fluidami. Po przyklejeniu kompozycji, by wydobyć z całości kwiat i tekturkowy ornament, zaznaczyłam kontury białym gesso.






Użyte produkty:

    

  

    

  



2 komentarze: