niedziela, 18 września 2016

Inspiracja Dominiki - Cieniowany blejtram

Hej!
 
Dzisiejsza praca to mix inspiracji stylami i twórczością Marty  i Finn. Cała konstrukcja to zbiorowisko elektroniki i żelastwa, drewienek z blejtramów, kapsli, sznurków i tekturkowych wycinanek. Gdy wszystko już mocno się trzymało podstawy,a pasta pękająca i piaskowa wyschły, całość pomalowałam czarnym gesso. Następnie od środka psikałam białą mgiełką, która naprawdę świetnie kryje, potem w ruch poszła mgiełka różowa i fioletowa oraz czarna, którą psiknęłam już jedynie krańce moje konstrukcji ;) Po wysuszeniu nagrzewnicą rozpoczęłam etap cieniowania na sucho białym gesso i fioletowym fluidem, dodając pracy głębi.






Użyte produkty:

    

    

    Znalezione obrazy dla zapytania DecoArt Media Quinacridone Violet

      


Pozdrawiam!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz