czwartek, 8 września 2016

Inspiracja Dominiki - Kredowy kuferek

Witajcie :)
Jakiś czas temu brałam udział w warsztatach, na których po raz pierwszy miałam kontakt z farbami kredowym Americana Decor. Dodatkowo pierwszy raz miałam styczność z metodą decoupage. Pierwszy kuferek poszedł w świat...a że przypasował i mnie...zrobiłam sobie drugi ;)

Drewniany, surowy kuferek pomalowałam białą farbą, a następnie cieniowałam od góry kolorem fioletowym. Na dole kuferka, który celowo pozostawiłam biały, przykleiłam wcześniej wyszarpany z serwetki kwiatowy wzór. Następnie za pomocą szablonu i gąbeczki dodałam kolorowe romby, wprowadzając ,pasujący do całości, kolor żółty. Na koniec kuferek pochlapałam rozwodnioną białą kredówką i całość zabezpieczyłam matowym lakierem. 

I tak kuferek-bliźniak cieszy teraz moje oko i czeka na wypełnienie scrapowymi przydasiami ;)




Użyte produkty:

                             

    



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz