piątek, 23 grudnia 2016

Inspiracja Dagmary - Popękana bombka

Przy pomocy mediów DecoArt przygotowałam na dzisiejszą inspirację bombki na choinkę.
Proces ich powstawania był dosyć czasochłonny, ale efekt bardzo mnie zadowolił.
Styropianowe bombki najpierw okleiłam maleńkimi skrawkami podartej książki. 
Ten etap trwał najdłużej ponieważ kawałeczek po kawałeczku musiałam dopasować elementy i przykleić je.
Następnie całą bombkę pokryłam pękającym preparatem Crackle Glaze.
Preparat ten, w porównaniu do innych tego typu dosyć szybko wysycha i pojawiają się efektowne spękania.
Na koniec spękania wypełniłam genialną farbą metaliczną Dazzling Metallics w kolorze Emperor's Gold.
 
Do mojej ostatniej inspiracji przed świętami pragnę dołączyć życzenia dla wszystkich naszych czytelników,
a także dla szefostwa i całego DT Decoratorium.
Spokojnych i Wesołych Świąt Bożego Narodzenia, wytchnienia w rodzinnym gronie i nowych inspiracji w Waszych kreatywnych działaniach. 
Odpoczywajcie, cieszcie się świąteczną atmosferą i wracajcie szybko na naszego bloga po garść nowych pomysłów,
które zawsze na Was tutaj czekają :) 



Użyte produkty:

Decou-page gloss
DecoArt Medium Clear Crackle Glaze
Dazzling Metallics emperor`s gold
Pędzel syntetyczny płaski

1 komentarz: