piątek, 30 grudnia 2016

Inspiracja Dominiki - Różane świeczniki

Witajcie!
W tym przedostatnim dniu starego roku przychodzę do Was z metamorfozą białych świeczników na tea-lighty. W oryginalnej odsłonie ( za sprawą bożonarodzeniowego nadruku ) zdobiły wigilijny stół, zaś po zmianie, już uniwersalne, zdobią mój pokój ;)
Tło powstało z różnokolorowych farb kredowych, które nanosiłam pędzlem gąbkowym. Serwetkowe wydzieranki przykleiłam matowym klejem, całość pomalowałam przezroczystym Crackle Glaze a spękania podkreśliłam brązowym Antiquing Cream. Na koniec świeczniki zabezpieczyłam matowym klejem.
W imieniu całego zespołu Decoratorium życzę Wam wszystkiego twórczego w Nowym Roku!!!








Użyte produkty:

Americana Decor Everlasting Chalky Finish
Americana Decor Primitive Chalky Finish
Americana Decor Smitten Chalky Finish
Americana Decor Vintage Chalky Finish
Americana Decor Yesteryear Chalky Finish
Decou-page matt
DecoArt Medium Clear Crackle Glaze
DecoArt Antiquing Cream Raw Umber
DecoArt Medium Varnish Ultra Matt
Pędzel gąbkowy do tapowania
Pędzel syntetyczny płaski

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz