niedziela, 29 października 2017

Inspiracja Karoliny - Niemediowa ramka

Hej! Mimo, że wszelakiego rodzaju media skradły moje serce od pierwszego użycia i uwielbiam to, jak nieograniczone możliwości dają i jak świetnie można się nimi bawić, to czasem zdarzy mi się zrobić coś trochę mniej mediowego ;) Co wcale nie oznacza, że bez ich użycia! Więc jeśli Wy nie jesteście największymi fanami mocno mediowych prac, pełnych chlapa, zacieków, kolorów i całego mediowego bałaganu, to wcale nie oznacza, że nie przydadzą się Wam one w pracach. 

Dzisiaj przygotowałam ramkę, która na pierwszy rzut nie wydaje się mediowa wcale, a jednak udało mi się przemycić kilka preparatów, które pomogły mi w pracy i dzięki którym uzyskałam pożądany efekt.
Ramkę kupiłam kilka dni temu i od razu mi się bardzo spodobała - jest głęboka, więc idealnie nadaje się na fajną warstwową pracę, ma idealny nie za mały, nie za duży rozmiar oraz urzekło mnie w niej to ładne drewno, które widzicie po wewnętrznej stronie. Niestety to piękne drewno otoczone było nie za pięknym plastikiem, który wyglądał po prostu tandetnie. Jednak wystarczyło jedynie delikatnie zmatowić powierzchnie przy użyciu papieru ściernego i pomalować tandetny plastik farbą kredową Americany Decor, by całość prezentowała się o niebo lepiej i szlachetniej. Farba świetnie trzyma się takiej zmatowionej powierzchni. Całość zabezpieczyłam matowym lakierem, a dodatkowo przetarłam drewno delikatnie woskiem w kolorze Champagne Ice, by wzmocnić efekt glamour. Kredowa farba przydała mi się również przy tworzeniu ażurowego tła z tekturkowego motywu. Na sam koniec uznałam, że dookoła ramki fajnie będzie wyglądać szlaczek z półperełek. Niestety tu okazało się, że wcale nie mam w domu wszystkiego, jak do tej pory myślałam. Otóż okazało się, że nie posiadam złotych półperełek. Naprawdę... też nie mogłam uwierzyć! Jednak jak to mówią - potrzeba matką wynalazków. Półperełki zrobiłam innym kolorem, by następnie precyzyjnym pędzelkiem przemalować je przy użyciu farby metalicznej Dazzling Metallics Decoartu. To się nazywa kreatywność moi Drodzy! ;)
    



  
Wykorzystane produkty:
  

pozdrawiam
  
http://fikcjajestmodna89.blogspot.com/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz