piątek, 19 stycznia 2018

Inspiracja Anai - Mediowy tagbook

Hej hej :)
Na dzisiejszą inspirację przygotowałam dla Was mini-album w formie tagbooka. Bardzo lubię tagi - mają poręczny kształt i świetnie się nadają do mediowych eksperymentów. Same w sobie stanowią bardzo fajną ozdobę. Ale też świetnie nadają się do tego, żeby spiąć je kółkiem i zamienić w minialbum. Co też właśnie uczyniłam :)
Skupiłam się tu w 100% na mediach. Nie użyłam tu ani kawałka papieru scrapowego :)
Wewnętrzne strony pomalowałam farbami kredowymi i akrylowymi tworząc wielokolorowe tła. Na niektórych stronach dodatkowo dodałam trochę odbitek stemplami i naniosłam przez maskę wzory pastą strukturalną.
Okładkę ze sztywnego HDF-u ozdobiłam wzorami z pasty strukturalnej, dokleiłam trochę ozdobnych elementów, zamalowałam całość farbami kredowymi i "zapatynowałam" Antiquing Cream. Jedynie serduszko i kluczyk (chciałam, żeby wyróżniały się na tym stonowanym tle) pomalowałam farbami metalicznymi, pokryłam pudrami do embossingu i leciutko przetarłam srebrną pastą woskową.
Teraz pozostaje tylko wkleić zdjęcia i cieszyć się jedyną w swoim rodzaju i niepowtarzalną pamiątką :)

 
 




 
Wykorzystane produkty: 
  

pozdrawiam
Anai
 
http://anai.pl/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz