wtorek, 2 stycznia 2018

Inspiracja Gosi - Mediowy komplet

Witam Was serdecznie w tym Nowym Roku. 

Dziś przybywam do Was z urodzinowym kompletem, takim dość prostym pod względem kolorystyki, gdyż ostatnimi czasy zakochałam się w kraftowym papierze połączonym ze  zwykłym białym. 
Ostatnio też zakupiłam kilka zwykłych papierowych torebek, gdyż wpadł mi pomysł, że mogą być one fajnym opakowaniem (zamiennikiem pudelka) na kartkę. A wiec zabrałam się za ozdabianie torebki papierowej, choć z lekkim niepokojem, bo nie wiedziałam jak się zachowa papie,r gdy nałożę media, ale trzeba było spróbować. Przez maskę nałożyłam pastę strukturalną, po wysuszeniu nakleiłam warstwy z papieru i kwiatowe ozdoby, a na koniec pokropiłam lekko białą mgiełką i zrobiłam lekkie przecierki białą farbą akrylową. I muszę napisać, że torebka zachowała się idealnie, nic nie przemokła, ani się nie powyginało, więc zapewne powstaną kolejne prace tego typu ;) 
I oczywiście do tego powstała również kartka.
 




 
Wykorzystane produkty:
  

Pozdrawiam i życzę twórczego i kreatywnego roku!
Gosia
  
https://peniniaart.blogspot.com/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz