sobota, 23 czerwca 2018

Inspiracja Gosi - Ślubne klimaty

Witam Was bardzo serdecznie.
Dziś pora na moją kolejną inspirację tym razem poszłam w  ślubne klimaty i turkusu i żółtego z nutką bieli. Kartki ozdobiłam kwiatami, dodałam trochę farbowanej gazy aby nadać im  warstwowości, a tło pochlapałam farbami akrylowymi.
Na sklepowych półkach Decoratorium oprócz właśnie fantastycznych mediów  i dodatków znajdziecie urocze kolekcje papierów w bloczkach. Papiery PadPapier z tej firmy są fantastyczne, oczarowały mnie nie tylko kolorami, ale również wzorami. Bardzo lubię z nich robić prace. W ich wydaniu znajdują się też papiery z jednolitym tłem.




Wykorzystane produkty:


Bardzo ciepło Was pozdrawiam i zachęcam do sięgnięcia po te kolekcję papierów. Do usłyszenia już niebawem!
Gosia -Peninia


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz