środa, 20 czerwca 2018

Kurs Justyny - Mediowy wpis w Art Journalu

Dzisiaj chciałam Wam pokazać, jak powstaje wpis do art journala z wykorzystaniem mediów DecoArt.

Na początek przygotowałam kółka z papieru w dwóch rozmiarach i na części z nich przez maskę nałożyłam pastę strukturalną:
  
  
A na kolejnych pastę pękającą i strukturalną drobnoziarnistą:
  
  
Na stronach mojej książki nałożyłam szpachelką cieniutką warstwę gesso:
  
  
I nakleiłam na nie wcześniej przygotowane kółka:
  
 
Następnie w ruch poszły fluidy, które nie tylko idealnie się rozwadniają...
  


...ale z powodzeniem można je także wykorzystać do stemplowania.
  

Do niebieskości dodałam nieco szarego koloru:
  

A następnie przez maskę nałożyłam czarne gesso:
  

Przygotowałam tekturki, które także zabarwiłam grafitowym fluidem i czarną farbą metaliczną.
  
  
Przykleiłam wszystko na wcześniej przygotowanym tle i gotowe. Zobaczcie jak prezentuje się mój wpis.
  



   
Wykorzystane produkty:
  

2 komentarze:

  1. Dziękuję za ten wpis, zawsze zastanawiałam się jak się robi taki strony .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest mi niezmiernie miło, ja również dziękuję i zapraszam do prób ... to wciąga :)

      Usuń