piątek, 15 lutego 2019

Aniołowe love, czyli o tym co Karola kocha najbardziej na świecie

Wszyscy, którzy mnie znają wiedzą, że kocham anioły. Moja najnowsza praca w ramach DT zawiera ten mój ukochany motyw, także zrobienie jej dla Was było czystą przyjemnością. A i mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu. 


Do stworzenia tej inspiracji użyłam odlewów gipsowych oraz bazy z mdf, które pomalowałam białym gesso DecoArt. Następnie pomiedzy aniołkami a rameczką nałożyłam pastę pękającą, którą kocham miłością wielką. Cudnie wygląda, dając spękania o nierównomiernej strukturze uzależnionej od grubości aplikowanego preparatu. Dajemy jej wyschnąć nie przyspieszajac tego procesu, wtedy spękania wyjdą najpiękniej.


Kolejnym krokiem było pomalowanie całości farbą akrylową z serii Crafter's Acrylic w kolorze śmietanowymi (Light Antique White), a następnie zdarcie jej gdzieniegdzie, aby postarzyć mocno powierzchnię.


Na tym etapie ostemplowałam powierzchnię bazy, tworząc kompozycję różano-napisikową, bo i te motywy bardzo lubię, a przyjemności w życiu odmawiać sobie nie wolno :D 


I znów w ruch poszły moje ulubione Vintage Effect Wash. Nałożylam kolor brązowy i starłam gdzieniegdzie, tak że powstał bardzo fajny, naturalny efekt przybrudzenia, Po brązie wjechał effect wash biały, miejscami, tam gdzie uznałam, że należy nieco rozjaśnić moją pracę.


Przybrudziłam krawędzie obrazka za pomocą Antique Cream w kolorze Carbon Black i musnęłam nieco ramkę i anioły.


"Kropką nad i" stały się chlapania czarną akrylówką Crafter's Acrylics. I tak oto powstał kolejny staroć :)  Na fotce poniżej znajdziecie preparaty, których użyłam do stworzenia obrazka.


Mam nadzieję, że moje aniołyszki Wam się podobają i spróbujecie zrobić swoje.
A w kolejnych odcinkach pewnie inne miłosci moje Wam odkryję :D 
Buziaki mocne 
- Karola

4 komentarze:

  1. Jak zwykle cudo, wiedza i talent, czy taka praca z odlewem gipsowym jest ciężka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki 💖 Tu akurat są odlewy z dość płytkich foremek i nie jest zbyt ciężka

      Usuń
  2. Me encantan, un precioso y perfecto trabajo.
    Saludos

    OdpowiedzUsuń