czwartek, 25 lipca 2019

Każdego dnia - płótno

Cześć!

Dziś sentymentalnie, romantycznie i troszkę mrocznie.

Postanowiłam stworzyć prace z małą ilością mediów oraz wykorzystać papiery 
z mojej najnowszej kolekcji.  Wyszło jak zawsze....

Czarne i białe gesso to podstawa w moich projektach, pozwalają na zabawę z mediami do woli, ponadto mają tyle niezwykłych funkcji <3

 Do stworzenia tekstury użyłam pasty modelującej białej od DecoArt, koronki, tekturek, kuleczek i odlewów. 
Postawiłam na sprawdzone farby i fluidy: Extreme Sheen - Brąz i  Phthalo Turquoise.
Sporadycznie pracuje z mgiełkami, tym razem postanowiłam wyjść ze strefy komfortu i dodać mgiełkę Primary Magenta.
Efekt końcowy widoczny jest na zdjęciau,... mnie  zachwycona.

Pozdrawiam Karolina



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz