piątek, 5 lipca 2019

Słodkie serduszko dla maluszka

Śliczne misiowe papiery od Decoratorium zainspirowały mnie do wykonania delikatnego dziecięcego serduszka. Już niebawem u moich znajomych pojawi się maleństwo, więc taki drobiazg idealnie nada się jako dodatek do prezentu.

Rzadko zdarza mi się robić tak jasne i „czyściutkie” prace, bez patyny, brudzenia i przecierek. Tym razem musiało być inaczej :-) bo przecież dzieci nie lubią starych rzeczy (tak przynajmniej mawia mój syn :-)).

Praca powstał na bazie serduszka akrylowego o rozmiarze około 12 cm. 


Najpierw całość pokryłam białym gesso, po czym zaczęła się zabawa z farbami akrylowymi i kredowymi DecoArt. Malowanie falbanki dookoła okazało się wcale nie takie proste, stąd efekt niezbyt idealny :-) Ale co tam, doszły cienie, kropeczki za pomocą szczeciniastego pędzla i wygląda jakby miało być :-) Z jednej strony przykleiłam misie wycięte z papieru ryżowego Decoratorium, zaś z drugiej odcisk z masy samoutwardzalnej w kształcie uroczych bucików dziecięcych. Całość pracy zabezpieczyłam bezbarwnym woskiem DecoArt.








Mam nadzieję, że ten drobiazg przypadnie Wam do gustu  :-)

Lista materiałów:
- serce akrylowe  cm
- białe gesso DecoArt
- farby akrylowe w różnych kolorach – róż, zieleń, turkus, biel, żółty
- foremka + masa samoutwardzalna
- klej do decoupage DecoArt
- papier ryżowy Decoratorium z misiami
- bezbarwny wosk DecoArt
  
 


Pozdrawiam cieplutko 

Ania








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz