czwartek, 5 września 2019

Czuję miętę- Karolina Karbowska

Lubicie miętę? Ja bardzo💓 To jeden z moich ulubionych kolorów. Americana Decor ma kredówkę w pięknym kolorze Vintage i  to ona stała się początkiem dla tego projektu 💓


Postanowiłam zrobić, w ramach inspiracji, tym razem coś nieco delikatniejszego i z lekką nutką romantyzmu. Mam nadzieję, że się udało 😉









Pracę nad tym projektem rozpoczęłam od wykonania reliefu z pasty modelującej, a następnie pomalowałam całość farbą z Linii Crafter's Acrylic w kolorze Light Antique White. Dekor z ważką pokryłam białym gesso a po przyklejeniu, potraktowałam go także akrylówką, podobnie jak całą szkatułkę. Kolejnym etapem było użycie w/w farby kredowej Americany. Zrobiłam przecierki, uwydatniając spod miętowej farby jasną powierzchnię, a następnie użyłam Vintage Effect Wash (kolor Brown), aby ją nieco zbrudzić. Ważka zyskała nieco blasku dzieki Antique Rub Dala. Dorzuciłam parę chlapnięć z czarnej akrylówki, ciut koronki, stylowy uchwycik i nóżki (muśnięte gesso i Vintage Effect Wash). Całość zawoskowałam woskiem Americana Decor.

Tradycyjne rodzinne fotki💓



Ściskam Was moi mili 💓💋 Mam nadzieję, że też czujecie miętę😍
- Wasza Karola

1 komentarz: