poniedziałek, 23 września 2019

Różany staroć- Karolina Karbowska

Hej Kochani. Zrobiłam dla Was różany projekt w starym stylu gdzie pierwsze skrzypce gra piękny papier ryżowy od Decoratorium 💓 Mam nadzieję, że Wam się spodoba 😊





Pudełko oraz owalną formatkę pomalowałam białą farbą kredową Americana Decor. Boczne krawędzie wieka- kredówką w kolorze brązowym. Na bokach pudełka oraz na wieku, położyłam szablon z motywm róż za pomocą pasty modelującej. Papier przykleiłam na formatce przy udziale kleju do decoupage i następnie zalakierowałam lakierem Triple Thick. Postarzyłam białe fragmenty brązowym Vintage Effect Wash, a brązowe- beżowym washem. Dodałam nieco chlapnięć czarną akrylówką. Całość zawoskowałam.

Rodzinny portrecik 😉

 Mam nadzieję, że różana szkatuła przypadła Wam do gustu💗😊Buziam Was mocno 💓
-Wasza Karola

2 komentarze: