czwartek, 13 lutego 2020

Jajko decoupage z zajączkiem i brokatem


Cześć z tej strony Karolina,
Co prawda mamy luty, ale przez brak śniegu i raczej wiosenną aurę za oknem niemal wszyscy zaczęli już myśleć o wiośnie i świętach Wielkanocy i ja nie jestem wyjątkiem. 

W zeszłym roku malowałam wiele jajek i zajączków farbą i robiłam wzory szablonami, a w tym roku chciałam spróbować czegoś troszkę innego. Pomyślałam, że skoro w Decoratorium jest tak dużo cudnych papierów ryżowych to wykorzystam je do zrobienia wielkanocnej dekoracji diy


Moja wielkanocna dekoracja jest raczej prosta, ale urocza. Wykonałam ją na bazie jajka, grubego na prawie 2 cm, które można postawić bez podpórki. Jajko ma wielkość 10 cm. 
Zdecydowałam się na wykorzystania papieru z typowo wielkanocnym wzorem w zajączki, jajka i bazie. 
Wzory na papierze nr DECO 0061  są nieduże, idealne do ozdabiania pisanek. 

Jak zrobiłam świąteczną ozdobę na Wielkanoc krok po kroku zobaczycie na filmie, a tu po krótce postaram się to Wam też opisać. 

Jak wykonać ozdobę wielkanocną z papierem ryżowym z Decoratorium


Zaczęłam od pomalowania jajka na biało farbą Crafter's acrilic White. Dodałam też lekkie cieniowanie farbą Vintage effect wash w kolorze Beige, które jeszcze później po przyklejeniu grafik z papieru ryżowego podmalowałam i uzupełniłam, tworząc bardziej nieswoiste kolorystycznie tło, pasujące do odcieni kolorów z grafik. 
Następnie wybrałam wzory, które chciałam przykleić na jajko. Częściowo wyrwałam je z wcześniej namoczonego papieru, a częściowo, tam gdzie potrzebowałam większej precyzji wycięłam nożyczkami.
Ułożyłam wycięte elementy na jajku, tak jak widziałabym kompozycję i zaczęłam po kolei przyklejać  na matte medium z DecoArt. 
Gdy wszystko przykleiłam, zamalowałam całość kilka razy tym samym preparatem, żeby stworzyć warstwę ochronną .

Na koniec przykleiłam na klej na gorąco koronkę na krawędzie i dodałam blask do pracy posypując miejsca na jajku, gdzie nie ma przyklejonych grafik brokatem Glamour Dust z Deco Art. 










Produkty:

Farba Crafters acrilic white
Farba Vintage Effect Wash kolor Beige
Matte medium 
Brokat Glamour dust
Baza jajko wielkości 10 cm
Koronka
Klej na gorąco





1 komentarz:

  1. As reported by Stanford Medical, It is indeed the SINGLE reason women in this country get to live 10 years more and weigh on average 19 KG lighter than we do.

    (And by the way, it really has NOTHING to do with genetics or some secret exercise and really, EVERYTHING to do with "how" they are eating.)

    BTW, What I said is "HOW", and not "WHAT"...

    Tap on this link to find out if this little quiz can help you unlock your true weight loss potential

    OdpowiedzUsuń