niedziela, 23 lutego 2020

Pudełko z ważką i Dura Clear Iridescent Varnish w roli głównej

 Witajcie kochani!!

Chciałabym podzielić się z Wami moimi wrażeniami po przetestowaniu nowości od DecoArt, a mianowicie Dura Clear Iridescent Varnish. Lakiery z transparentnym metalicznym pigmentem nałożone na ciemną powierzchnię gwarantują połyskujące przejścia kolorystyczne, mieniące się pod różnymi kątami. Lakiery dostępny są w trzech wersjach kolorysty: fiolet, turkus i niebieski, moje serce skradły dwa pierwsze ☺️
 

Pudełeczko zagruntowałam czarnym gesso, a następnie pomalowałam farbą kredową w cudownym granatowym odcieniu o nazwie Honor. 


Kolejnym krokiem było pomalowanie farbą metaliczną krawędzi pudełka - wybrałam niezawodną Extreeme sheen w kolorze antique bronze, a następnie fragmentów pracy wspomnianymi magicznymi lakierami. 


Teksturę na wieku oraz dekory ze sklejki również pomalowałam granatową kredówką, a następnie przetarłam turkusowym i fioletowym Dura Clear Iridescent. Na brzegach gdzie nie gdzie dodałam odrobinę antique bronze Extreeme Sheen. Abby wzbogacić kompozycję mokry lakier posypałam odrobiną piasku kwarcowego w złotym kolorze.

Aby urozmaicić kolorystycznie projekt za pomocą szczeciniastego pędzla i fluidów akrylowych dodałam kropeczki w kolorach Quinacridrone Magenta, Yellow Oxide oraz Viridian.


Na zakończenie całość pracy zabezpieczyłam bezbarwnym woskiem DecoArt (zapomniałam dodać go na zdjęciach, ale z pewnością wiecie jak wygląda :-))





Mam nadzieję, że ta kolorowa inspiracją z lakierami Dura Clear Iridescent Varnish przypadnie Wam do gustu. Polecam zabawę z tymi preparatami, efekty są bardzo zaskakujące, żeby nie powiedzieć że czarodziejskie :-)

Lista materiałów:
- drewniane pudełeczko
- dekory ze sklejki
- foremka teksturowa i masa lekka
- gesso czarne DecoArt
- farba kredowa w kolorze Honor (granatowa) DecoArt
- farba Extreeme Sheen w kolorze antique bronze
- fluidy akrylowe w kolorach Quinacridrone Magenta, Yellow Oxide oraz Viridian
- piasek kwarcowy w złotym kolorze
- bezbarwny wosk DeoArt


1 komentarz:

  1. Okay...

    What I'm going to tell you might sound kind of weird, and maybe even kind of "supernatural"

    BUT what if you could just click "Play" to listen to a short, "magical tone"...

    And INSTANTLY bring MORE MONEY into your life?

    I'm talking about hundreds... even thousands of dollars!!

    Do you think it's too EASY? Think it's IMPOSSIBLE?

    Well, Let me tell you the news..

    Sometimes the most magical blessings in life are the easiest to GET!!

    In fact, I will PROVE it to you by allowing you to PLAY a REAL "magical wealth building tone" I've produced...

    YOU just hit "Play" and watch money coming right into your life. it starts right away.

    CLICK here now to play the wonderful "Miracle Wealth Building TONE" - as my gift to you!!

    OdpowiedzUsuń