poniedziałek, 22 czerwca 2020

Szkatułka z aniołkami..


Cześć kochani, chciałam Wam dzisiaj zaprezentować bardzo prostą szkatułkę. Wystarczył mi tylko klej, lakier i tu ja najczęściej używam tych bardzo matowych. Jeśli też takie lubicie to szczególnie polecam ten od DecoArtu (Americana Decor-Soft Touch Varnish). Jest niesamowicie matowy i świetnie się z nim pracuje, a jego opakowanie 236ml starcza na bardzo długo. Dobrałam 4 odcienie farb tak by pasowały do motywu na papierze ryżowym. Bieli użyłam standardowo pod papier ryżowy. Koloru śmietankowego (Whisper) do pokrycia pozostałych części szkatułki , a odcień Vintage połączyłam z kropelką Keepsake i zrobiłam tak powstałym kolorem turkusu przecierki. Dołożyłam 4 małe metalowe narożniki i gotowe. 







Użyłam:
-Klej Americana Decoupage Matt
-Lakier Americana Decor (Soft Touch Varnish)
- Farby kredowe DecoArt (kolory: Everlasting, Whisper, Vintage, Keepsake)

Dziękuję i pozdrawiam.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz