piątek, 11 czerwca 2021

By dodać sobie siły...

Dzień dobry!
Ostatnio zauważyłam, że dni mi uciekają, a obowiązków przybywa. Czas się kurczy i ja też: pod stertą papierów z pracy, niedokończonych porządków, zaległej robótki na szydełku... Przychodzi taki moment, że wszystko nagle się kumuluje, a Ty opadasz z sił... Więc powstał blejtram, taki ku pokrzepieniu, by nie poddawać się, by znaleźć w sobie moc, dobrą energię, motywację i wrócić do działania. 
Mam nadzieję, że poczujecie tą energię i z sukcesem odhaczycie kolejną rzecz na liście. A byłoby cudownie, gdyby znalazła się też na niej praca stworzona tylko dla siebie :)
Do wykonania pracy użyłam:
DecoArt Gesso White
DecoArt Heavy Gel Medium
DecoArt Crackle Paint White
DecoArt Modeling Paste Clear
DecoArt Fluid Acrylic Burnt Sienna
DecoArt Extreme Sheen Bronze











Miłego tworzenia, Monika





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz