poniedziałek, 14 czerwca 2021

Skarbonka

 

 Witajcie!
Dzisiaj przychodzę do Was ze skarbonką zrobioną z ramki na zdjęcia 3D.



A zrobiłam ją tak: 
Zabezpieczyłam całość białym gesso, następnie pomalowałam farbą kredową americana decor. Przykleiłam grafikę. Naniosłam gdzieniegdzie pastę strukturalną oraz pastę ziarnistą. 
Ponieważ grafika miała za mały rozmiar, domalowałam motyw farbami akrylowymi oraz fluidami. zabezpieczyłam lakierem matowym i wykończyłam woskami. Ramkę potraktowałam w taki sam sposób jak grafikę. Nałożyłam szpachelką pastę strukturalną oraz ziarnistą, pocieniowałam w kolorach pasujących do grafiki. Wykończyłam woskami.
U góry w ramce zrobiłam otwór na pieniądze.
Zdjęcie zrobiłam bez szybki. Po paru próbach poddałam się :) 




Buziak
Monika


Użyte materiały:
farba kredowa americana decor - Iace
gesso białe
farba kredowa żólta
farba akrylowa   -  Teal Mint
Farba akrylowa pomarańczowa
fluid Diarylide Yellow
fluid Blue Green
fluid Transparent Yellow Iron Oxide
fluid Quinacidonne Gold
Lakier Soft Touch

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz