czwartek, 23 grudnia 2021

Świąteczny tag...


Witajcie kochani, przygotowałam na dzisiejszą inspirację świąteczny tag. To świetny dodatek do prezentu. Mój tag z hdf-u na samym początku zagessowałam i wysuszyłam. Szpachelką nierównomiernie nałożyłam farbę pękającą z DecoArtu, która pięknie popękała w trakcie schnięcia.
Następnie nałożyłam rozwodnioną kredową farbę w pięknym odcieniu zieleni. Ten sam kolor nałożyłam na również wcześniej zagessowane choineczki z hdf-u. Na brzegi taga, choineczki oraz tekturkowe listki nałożyłam pastę śniegową i od razu obsypałam pięknie mieniącym się brokatem by fajnie się przykleił do jeszcze mokrej pasty. Całość wysuszyłam. Przykleiłam poszarpaną gazę na której ułożyłam całą kompozycje. By piękna czerwień nie była wyłącznie na kwiatach ubrudziłam nią bardzo delikatnie i miejscami brzegi pracy. Mam nadzieję, że mój tak przypadnie Wam do gustu. 

Korzystając również z okazji, że jest to post tuż przed świętami chciałam wszystkim życzyć cudownych Świąt Bożego Narodzenia zdrowia, szczęścia oraz nigdy nieustającej weny.






Użyłam:

-Gesso białe DecoArt

-Crackle Paint DecoArt media

-Glamour Dust Crystal 

-Snow Tex (Pasta śniegowa)

- Farba kredowa ( kolory:enchanted , romance)


Dziękuję i życzę miłego dnia.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz