poniedziałek, 17 stycznia 2022

Wpis do Art Journal - design by: Katarzyna Kędzierska

Witajcie kochani w nowym roku. Ja zaczynam realizacje swojego postanowienia a mianowicie 3 wpisy w moim Art Journal na miesiąc. To już 2 wpis w tym roku :), więc idzie całkiem nieźle :P 

Muszę Wam powiedzieć, że taki wpis to dla mnie odskocznia od codzienności pozwala mi za pomocą kolorów opisać to co w danym momencie dzieje się w życiu. Uwielbiam tą formę bo można jest ona zupełnie nieoceniająca. Każda plama może mieć swoje uzasadnienie a może też po prostu być chęcią zobaczenia co się stanie jak dodam taki czy inny kolor. Sami zobaczcie co u Mnie powstało :)

A jak macie ochotę zobaczyć proces twórczy to zapraszam na film: tutaj


A tutaj jeszcze kila ujęć z finalnej pracy. 








Produkty, których użyłam:
- DecoArt Medium Heavy Gel
- Chalky Gesso White 473 ml


Farby:
- Dazzling Metallics rich espresso



Fluidy:
- DecoArt Media Raw Umber 
- Cobalt Turquoise Hue






Kasia Kędzierska - magisart

-------------------------------
FB: www.facebook.com/magiscraft
YT: www.youtube.com/user/kasiakedzierska
WWW: www.magisart.pl 
INSTA: @katarzyna_magisart

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz