wtorek, 11 stycznia 2022

Zimowa zawieszka

 Witajcie !


Dziś witam się z Wami zimowo.  Nie lubię tej pory roku , ale piękne widoki wynagradzają po części wszelkie niedogodności. Nastrój świąteczny jeszcze u mnie w lesie ,ale śnieżna aura nastraja do pracy z motywem  zimowych ptaszków.


Pracę wykonałam klasyczną metodą serwetkową . Główną rolę odgrywają tu spękania jednoskładnikowe na ramce ( preparat na ostatnim zdjęciu ) . W pierwszej kolejności pomalujcie ramkę biała farbą kredową , nałóżcie preparat do spękań i poczekajcie aż wyschnie. Następnie pomalujcie ramkę czerwoną farbą ( z odrobiną czarnej ) . Spękania pokażą się Wam niemal natychmiast.


Na spękania położyłam przez szablon złotą farbą . 


Plecki zawieszki pomalowałam na czerwono i przez szablon odbiłam złote śnieżynki .




Mam nadzieję ,że moja inspiracja przypadła Wam do gustu . Poniżej widzicie preparaty , których użyłam.



Trzymajcie się cieplutko , pozdrawiam Was serdecznie

      Marzena





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz