niedziela, 24 kwietnia 2022

Dla chłopca

 Witajcie :)

Dzisiaj przychodzę do Was z postarzaną skrzyneczką dla chłopca.



A powstała tak:
Wieko skrzynki pomalowałam białą farbą akrylową i przykleiłam serwetkę, ponieważ szarość tła nie pasowała mi do charakteru skrzynki, zmieniłam je cieniując kolorami pasującymi do motywu na serwetce.
Całość polakierowałam kilkakrotnie lakierem DecoArt Gloss varnish, następnie nałożyłam spękania dwuskładnikowe, które polakierowałam lakierem alkoholowym. 
Przygotowała wyciski, które pomalowałam w pasującym do tła kolorze. 
Dół skrzynki pomalowałam, mieszając kilka kolorów farb, aby pasował do wieczka, polakierowałam lakierem DecoArt lightSatin. 
Przykleiłam wyciski, połozyłam gdzieniegdzie szablon w romby i ubrałam ja w złomki. pociągnęłam  złotym woskiem. I tyle :)









Buziaki
Monika
 

Użyte produkty:
farba akrylowa DecoArt biała
farba akrylowa Decoart Tan/Moreno
farba akrylowa Iced Espresso
farba DecoArt Vintage effect wasch Patina
farba kredowa vintage retro ADC17
Farba kredowa Lace
Lakier Americana decor Light satin varnish
Lakier DecoArt Gloss varnish

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz