sobota, 2 kwietnia 2022

Wielkanocne ozdoby

 Witajcie!

Jajka to raczej nie moja bajka, ale skoro zbliża się Wielkanoc, to trzeba się zmierzyć z tematem :)
A zrobiłam tak:
Jajka akrylowe odtłuściłam i zabezpieczyłam gesso, a następnie pomalowałam farbą kredową DecoArt w kolorze Lace. Przykleiłam papier ryżowy, zabezpieczyłam lakierem GlossVarnish DecoArt.
Tło wokoł grafiki zamalowałam kolorem niebieskim, a następnie wycieniowałam w pasujących kolorach. 


Położyłam parę warstw lakieru, a następnie nałożyłam spękania dwuskładnikowe, zabezpieczyłam je lakierem alkoholowym. Przykleiłam wyciski z masy, które pomalowałam brązową farbą akrylową. Po wyschnięciu przetarłam je różnymi kolorami wosków, Całość postarzyłam bitumem. 
I tyle:)












Buziaki
Monika


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz