poniedziałek, 21 sierpnia 2023

Królikowy komplet 3D

 Witajcie!

Dzisiaj u mnie na biurku Królikowy komplet, skarbonka i skrzyneczka na skarby dla słodziakowej dziewczynki. Grafika z królikiem zauroczyła mnie na tyle, że postanowiłam wykorzystać ją na skrzynkę i skarbonkę, oraz zastosować na nich efekt 3D. Skrzynki mocno postarzyłam ulubionymi farbami do postarzania Vintage effect wasch, które występują w wielu kolorach, oraz zabezpieczyłam wieloma warstwami matowego lakieru. 

                                                                                  

                                                                                      










Buziaki
Monika 


                                                                        Wykorzystałam: 

   https://decoratorium.abstore.pl/farby-akrylowe-vintage-effect-wash-brown-59-ml,c23,p2421,pl.html

                                                                                     






























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz