czwartek, 3 sierpnia 2023

mixmediowe pudełko z kwiatami - tutek obrazkowy

 Witajcie!

Dzisiaj u mnie na biurku mixmediowe pudełko z kwiatkami z masy lekkiej. Opowiem Wam jak je zrobiłam, może się zainspirujecie. Powstawało tak: najpierw całe pomalowałam białą farbą, na środku wieczka przykleiłam grafikę. Na grafikę położyłam spękania dwuskładnikowe, które zabezpieczyłam lakierem alkoholowym. Przykleilam ramkę z masy lekkiej i całe pudełko, pomalowałam jasnoniebieską farbą kredową DecoArt, a ramkę ciemniejszym niebieskim. Następnie zabezpieczyłam moim ulubionym lakierem ultra matowym DecoArt. Po wyschnięciu na dół pudełka położyłam szablon. Zrobiłam kwiatki z masy lekkiej i ułożyłam je na ramce, pomalowałam je farbą kredową, całość przetarłam "suchym pędzlem" gesso i polakierowałam lakierem ultra matowym. Pudełko ubrałam w złomki i gotowe:)

                                                                        









Buziaki
Monika 




                                                                                        






























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz