sobota, 28 października 2023

- Organizer na pędzle z opisem krok po kroku -

 Witajcie! 

Na dzisiejszą inspirację postanowiłam wziąć na warsztat kolejny ekstra zestaw do zadań

specjalnych czyli Rusted Metal  

Praca z zestawami Deco Art to czysta przyjemność, pozwala w kilku krokach i bardzo 

krótkim czasie uzyskać dokładnie taki efekt jaki powinien być.

W moim projekcie użyłam bazy organizerów w formie kamieniczek, są bardzo praktyczne

dzięki czemu zmieści się tam mnóstwo pędzli i pędzelków wszelkiego rozmiaru.

Jak zawsze zaczęłam od pokrycia powierzchni gessem. Następnie użyłam pasty teksturowej,

pękającej  i gdzieniegdzie dzięki masce stworzyłam mur, potem całość pomalowałam metaliczną

srebrną farbą.  W kolejnym kroku użyłam drugiej  farby z zestawu czyli rdzawej Georgia Clay

nakładając ją gdzieniegdzie gąbką i na koniec trzecia farba z zestawu czyli Asphaltum, 

również nakładana gąbką. Użyłam również dla przyciemnienia dołu organizera czarnego gessa. 

Całość odrobinę pochlapałam białym gessem. 

Mam nadzieję, że moja inspiracja przypadnie Wam do gustu i również chętnie sięgniecie

po zestawy, które pozwolą w 3-4 krokach uzyskać pożądany efekt, tak jak w tym przypadku 

zardzewiałego metalu. 

                                                        Zapraszam do obejrzenia zdjęć :-)















                                                        Z twórczym pozdrowieniem Kasia :-)
Wykorzystałam media:













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz