piątek, 3 listopada 2023

Urodzinowe wino! fototutorial

 Witajcie!

Dzisiaj u mnie na biurku znowu butelka z winem. Lubię je ozdabiać. I gdy nagle potrzebujemy prezentu, stoi i czeka. Opiszę Wam jak powstają. Najbardziej czasochłonne jest przygotowanie butelek, dlatego robię ich kilka naraz. Zdzieram etykiety, myję płynem do szyb i nakładam gesso i odstawiam na noc, następnie maluję dwukrotnie białą farbą, jeżeli są prześwity nakładam trzecią warstwę. Tak przygotowanych butelek mam zawsze kilka w zapasie. Tak przygotowane stoją i czekają na swoją kolej. Dzisiaj postawiłam na papier ryżowy, przykleiłam go klejem do decoupage, następnie kilkakrotnie pomalowałam lakierem w połysku i podcieniowałam farbami akrylowymi w pasujących kolorach. Na szyjkę butelki przykleiłam wycisk z masy lekkiej. Szyjkę gdzieniegdzie pokryłam masą ziarnistą, oraz drobnymi kulkami, następnie całą szyjkę pomalowałam różową farbą, a następnie rozwodnioną brązową farbą. Po wyschnięciu przeciągnęłąm gesso-"suchym pędzlem" Dół butelki wielokrotnie lakierowałam i szlifowałam pomiędzy lakierowaniami. Do wina dorobiłam kartkę i torebkę.

                                                                               

                                                                                     










Buziaki 
Monika

                                                            decoart medium teksture sand paste

                                                                                      

                                                              crafter's acrylic cherry blossom


                                                                                Buziaki 

                                                                                Monika
























      
                                                                                   

         

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz