czwartek, 7 grudnia 2023

Świąteczny komplet! fototutorial

 Witajcie!

Dzisiaj przychodzę do Was z kompletem świątecznym. Zauroczył mnie cudowny papier Asket, ale komplet nie powstałby gdyby nie media DecoArt. Mam nadzieję, że się zainspirujecie, bo wbrew pozorom robi się go szybciutko i prosto. Pracę zaczęłam od pomalowania baz farbą kredową w moim ulubionym kolorze Lace, następnie klejem do decoupage przykleiłam papiery na poszczególne bazy.

                                                                                     



Po wyschnięciu pomalowałam kilkakrotnie lakierem. Następnie podcieniowałam motywy farbami akrylowymi w pasujących do papierów kolorach. A środki pudełek pomalowałam czerwoną farbą, polakierowałam i pomalowałam rozwodnioną brązową farbą akrylową. Teraz czas na najdłuższy etap, czyli wielokrotne lakierowanie ze szlifowaniem pomiędzy poszczególnymi warstwami. Na koniec postarzyłam prace bitumem i brzegi pociągnęłam złotym woskiem. 


                                                                                           





Buziaki
Monika



użyte materiały:














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz