piątek, 29 grudnia 2023

Śnieżne domki

 Ja pozostaje nadal w klimacie zimowym.

Kiedyś zobaczyłam na jakieś stronie właśnie takie domki i ten projekt 

marzył mi się już od zeszłego roku.

Z drewnianych klocków różnej wielkości powstały o to takie śnieżne domki. 

W pierwszej kolejności zrobiłam im daszek z resztek kory jak i tektury falistej. 

Oby dwie dachówki przykleiłam na Heavy Body Gel a następnie przy pomocy białego gesso 

jak i pasty śniegowej nadałam ośnieżony efekt. 

Okienka pomalowałam czarną farbą.

Zapraszam do obejrzenia zdjęć












                                                                    Z pozdrowieniami 
                                                                                Kasia




W projekcie użyłam:







Chalky gesso white 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz