sobota, 2 marca 2024

Przybornik na pędzle z ptaszkami- foto tutorial

   Cześć!

Zapraszam na moją wiosenną inspirację. U mnie dalej goszczą ptaszki z papieru ryżowego Decoratorium.Poprzednio była taca a teraz jest przybornik na pędzle i przydasie. Przybornik pomalowałam białym gessem i nakleiłam ptaszki z papieru ryżowego. Następnie polakierowałam je i nałożyłam maskę z pastą, wysuszyłam i nakleiłam wycisk z foremki. Teraz czas na malowanie pracy na szaro i zabielenie jej suchym pędzlem. A teraz to, co ja lubię najbardziej ,dopieszczanie pracy . Do tego użyłam farby Vintage brass i copper . A na sam koniec dodałam woski. Tak powstał przybornik, który dołączy do tacy i będę miała komplecik.
















                                                                 Pozdrawiam Asia 

                                                                       Wykorzystane materiały: 










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz