niedziela, 26 maja 2024

- Przygodę czas zacząć - wpis do AJ

 


Witajcie! 

Zapraszam Was dzisiaj na mój pierwszy inspiracyjny wpis do Art Journal-a. Powstał na krótko

przed moim kolejnym wyjazdem w góry. Każdy wyjazd jest dla mnie bardzo emocjonujący

bo wracam do ukochanych miejsc, szlaków i schronisk. Za każdym razem przeżywam moje 

wędrówki i spotkania z przyjaciółmi jakby były pierwsze a jednocześnie troszkę się boję

aby nie były tymi ostatnimi. Z nadzieją, że zdrowie jeszcze pozwoli już planuję kolejne!

W swoim wpisie użyłam białego gessa do zabezpieczenia kartki, pasty pękającej oraz fluidów 

akrylowych, które są idealne do zabawy z tłem. Zapraszam kochani do obejrzenia zdjęć 

jednocześnie życzę pięknych planów wakacyjnych i oczywiście ich realizacji!







                                                                 Z górskim pozdrowieniem

                                                                     Kasia Andres tworzy

Użyłam:




                                                         oraz fluid akrylowy Primary Cyan

                                                         fluid akrylowy Phthalo Green-Blue

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz