sobota, 29 czerwca 2024

Zardzewiały czajniczek z krówką - Foto tutorial.

 Dzień dobry!

Dziś spotykamy się po raz ostatni. Bardzo dziękuję za wspólne projekty i zapraszam na ostatni: Zardzewiały czajniczek z krówką.
       Zapraszam Was do wspólnego tworzenia! :)
Mały czajniczek z hdf pomalowałam podkładem. Na górnej części miejscami nałożyłam pastę piaskową. Na dolnej części preparatem 3w1 przykleiłam papier z krówką:



Gdy podkład i pasta wyschły zaczęłam malowanie. Cały czajnik pomalowałam farbą kredową w kremowym kolorze. Natomiast miejsca pokryte pastą pomalowałam fluidami w kolorach czarnym i brązowych, tak, aby jak najbardziej przypominały rdzawe plamy:


Górę czajniczka skleiłam z dołem. Następnie wszystko przybrudziłam brązowym fluidem, a następnie zrobiłam jeszcze białe i czarne chlapania. Na koniec wszystko zalakierowałam preparatem 3w1:



I w ten łatwy sposób powstała ozdoba w formie czajniczka z krówką:









Pozdrawiam Was serdecznie i życzę miłego dnia!

Asia - Joanna Zędeł-Szcześniak Design



Wykorzystane materiały:


Farba kredowa: Lace

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz